Kontakt

Telefony:
22 374 81 53,22 497 06 84
,

biuro@cezalpolska.pl

Zamówienia publiczne:
22 374 81 53
,
e-mail:

przetargi@cezalpolska.pl


Mapa dojazdu

Kategorie

Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Realizuj zamówienie

Sposoby wysyłki, formy transportu

?

Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

 

REALIZACJA ZAMÓWIENIA:

 

  1. Podstawą przyjęcia zamówienia do realizacji jest kompletne i poprawne wypełnienie formularza zamówienia (zwłaszcza podanie adresu e-mail, numer telefonu oraz w przypadku chęci otrzymania faktury VAT, podanie numeru NIP).

  2. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą przyjmowane do realizacji.

  3. Zamówienia potwierdzane są poprzez e-mail oraz, w niektórych przypadkach telefonicznie.

  4. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient informowany jest o tym fakcie i związanym z tym wydłużonym czasie realizacji zamówienia.

  5. Koszt dostarczenia przesyłki pokrywa Klient.

 

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

  1. Zamówienia realizowane będą w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych, od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez sklep cezal.waw.pl lub w przypadku zamówienia towaru, który wymaga sprowadzenia z innego magazynu w Polsce, do 14 dni roboczych.

  2. Sklep zastrzega sobie możliwość opóźnienia realizacji zamówienia, o czym Klient niezwłocznie zostanie poinformowany.

  3. Termin dostawy liczony jest od momentu wysłania towaru: kurierem do 2 dni roboczych, Pocztą Polską od 2 do 5 dni roboczych.

  4.  Sklep cezal.waw.pl nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu przez Kupującego. W takiej sytuacji Kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przeciwnym wypadku umowę uważa się za nieważną, a środki pieniężne podlegające zwrotowi, pomniejsza się o koszty wysyłki (dotyczy przedpłaty na konto bankowe).